Balbocegiiiiii yok ya hepsi bahane,bebekler zamanı gəldikcə gelişimlerini tamamlarlar, bakarsın kilolu bi bebek 7 ayında emekler,bide benim kızim gibi zayıf bi bebek 9ayıni geçti ama emekleyemiyo henüz,yani gelişimle alakalı bi şey,her bebeyinde gelişimi farklı olur