Nurdemirrr Selamben_ bizde tam 2 buçuk aylığız ikizlerimle gece benimkilende bezleri dolmuyor biri mama ve meme şeklinde besleniyor biride sadece beni emiyor ama ikisininde baştaki qbi qece bezi dolmuyor buara bende onu çok takmaya başladım
mehtapppppp Selamben_ benim oğlumda uyumadan önce bezlerim sabah uyandığında hiç çiş yapmamış oluyo çok nadir hafif ıslaklık oluyor gece de emer doktora sordum gayet normal dedi demek ki gece çişini tutmayı öğrendi bezden kolay çıkartırsın bazı bebekler erkenden öğrenir. Ama Uyandığında 15 dk içinde bezi dolar taşar
Bertugnunannesi Selamben_ bir bucuk aydan sonra hiç kaldırmadım kendi ne zaman uyanırsa o zaman kalktı doyurdum gayette sağlıklı şimdi 20 aylık
Nurdemirrr Selamben_ yok kendileri kalkmadkça kaldırmıyorm ama benimkiler birbrini çok uyandırıyor biri uyanınca diğeride uyanıyor ikizimin biri hep memede uyuyor oyüzden uzun arası olmuyor keşke olsa kaldrmam hiç bende uyurum biraz 🙈
Bertugnunannesi Selamben_ benimki bi iki kere yapmış oluyordu uyurken kaka yapmadığı sürece bez degiştirmek için uyandırmadm hiç..
Uykusuz-annee Selamben_ benimki dolduruyor canım süt arttırıcı şeyler kullan ☺️ çiş sayiniz dolu bir şekilde 5 bez oluyorsa sıkıntı yok
pembemor25 Selamben_ benim kızım da 2bucuk aylık olacak 3-4 gündür geceleri çok uzun uyuyor şaşırdım kaldım normalde 2-3 saate kalkardı en fazla 4 saat uyuduğu olmuştu. 3-4 gündür 6-7 saat uyuyor hiç ellemiyorum ne zaman uyanırsa emziriyorum ama süt problemimiz yok bizim. Bide bi arkadaşıma doktor demiş gece uyuması beslenmesinden daha önemliymiş 😊
mzzz Bu kadar saat Aralık bırakırsan sütun azalir canım gece süt üretimi için çok önemli ayrıca o kadar saat emzirmemekte sütü azaltır ne kadar emzirirsen o kadar iyi ben doktoruma sorduğumda maxinum 3-4 saat demişti