uyandırma ama al göğsüne tut emzir benşmde doktor uyandırma demişti 2 aylıkken ama benim sütüm azaldı öyle yapınca bende saat 12 de ve uyanırsam gece 3 te alıyorum göğsüme yakınlaşyırdığım gibi emmek istiyor emiyor sonra yerine bırakıyorum sende böyle yapmayı dene sütün azalmaz