Themom_ Ben de aynı zamansa alışveriş yapmıştım. Aynı kargo ile gönderdiler. Kargo bana ulaştı fakat ne kargonun dağıtıma çıkarıldığı bilgisi geldi ne dağıtıma çıktığında bana şahsen teslim edildi. Kurye gelmiş apartman kapısına bırakıp gitmiş. Eşim evliden çıktığında tesadüfen görüp almış. Kargo apartman kapısının dışındayken başkası da alıp gidebilirdi. Agt ile daha önce bir şey yollamadım, almadım da ama belli ki çok sorumsuz bir firma.