10 kasımda e bebekte online özel kıyafetlerde indirim olmuştu ya o gün ben baya bir kıyafet alısverısı yapmıştım. İstanbul içi 1 günde teslimat dendi bana 11.11 en geç 14.11’de teslim edilecektir yazıyordu o kadar berbat bir kargo şirketi ki o agt whatsapptan ulasabiliyorsunuz sadece ve otomatik cevap verıyorlar karşınızda muhatap olabileceğiniz bir Allahın kulu yok bugün e bebeği aradım teslim aldıkları gibi kargolar duruyor hiç haraket olmamış dendi tekrar işlem yaptılar 24 -48 saat arası bilgilendirme yapılır size dendi.
Şikayetim var’ada yazdım.
Başına gelip kargosunu teslim alan var mı?