Canım su iciremuyoruz demişsin ama biz bu hastalığı sıvı desteği ile atlattık kızım çok su içmesine rağmen doktor yeterli olmaz dedi hastaneye yatış verdi serum takıldı havası vs de düzenli olmuş oldu. Ayrıca antibiyotik ve soğuk algınlığı bu hastalığa direkt çözüm olmuyor sadece başka hastalıkları tetiklemesin diye veriyoruz demişti. Emiyorsa bol bol emzir