Kızım 18 aylık Rsv pozitif çıktı.
Öksürmekten içi kalmadı çocuğumun. Ağzına lokma sürmüyor su içmiyor. İçim parçalanıyor.
Doktor nebulazetörle hava verdi onu seviyoruz.
Birde sabah öğlen akşam aferin pediyatrik şurup veriyoruz bu kadar. Kızımın öksürüğünün geçmesi için ne yapmam lazım uyku uyuyamıyor uyusa bile öksürük tutttumu bırakmıyor. Ne yapmam lazım