merve32_ Cagan-Atam bende kullanıyorum canım yamulma olmadi ama sen çok mu takip çıkardın yoksa gramı nasıldi
Aybuke54 kirikkalp bende geçen maddi sıkıntı yüzünden bozdurdum 35 bin liraya sıfırı kac para bilmiyorum ama
Tatlican ace42 bilenziklerde oluyor zaten 4 tanecikti 🤣 Dogru helede ince ince olunca lazim oldu ver lazm oldu ver en iyisi 1tane ama 100gram yapicaksin sonrada ay canm zaten 1tanecik nesini vereyim diyceksin😂
havvamete Hem takayım hem zarar etmeyeyim derseniz burma ama onlar da pahalı. En iyi yatırım külçe ve ata lira bence hiç zarar etmedim
Deletedmom_117 Normal bildiğimiz kalın değil orta bilezigim var iki tane ikisinin aldigimizdanbsonrami fiyatı şimdi bitanesin hediye almissiz gibi oluyo 25 30 bin fark attı diyebilirim 😂😂😂ama başka bilezik türlerini bilmiyorum
Bellabells Cagan-Atam geceli gündüzlü elimden çıkarmadan Ajda kullandım.Doğuma giderken çıkardım şimdi de bebeği acıtmasın kafasına değmesin diye kullanmıyorum. Hiç yamulmadı benimkiler