ace42 Synmannesi inşallah gizlice yap bence iddiaya gidiyorsa boşa gidiyor maalesef canım. Bizim mecburiydi doğumdu alışverişti eşim işten ayrıldı o yüzden satmak zorunda kaldık benim ailem yardımcı oldu ama eşimin ailesi fos çıktı 🤣
Synmannesi ace42 canım üçbeş biriktiriyorum bakalım Allah izin verirse ama çok pahalı ya 20.000 TL nasıl biriktireceğiz Sağ olsunlar destekçi olmuşlar ne güzel bizimki bağımlı ya
Oanne kirikkalp içi boş derken Boş değil ki yıllardır takılıyorum hiç zarar etmedim, kuyumcular da öyle söylüyor zaten ayrıca şu anda da aşırı yaygınlaştı. Gördüğüm herkes ona yatırım yapıyor ve spor şık bir ürün. Dökme yani dümdüz boş ne demek anlamadım
kirikkalp Oanne bak üstte resmini attım öyle mi yani içi boş gramsz oluyor galiba bende tam olarak bilmiyorum
Minel-inannesi kirikkalp yatirim icin ceyrek al, takmak icin celik olanlarla altinlarin arasında hiç fark yok☺️ yatirimlarimi has altina yaparim, tum takilarim celiktir. Hem düşse şaşsa çalınsa üzülmem
m_kubra_m Ben birikim için adana burmasi Yapıyorum en son aldığım zaman 20 gram 31.200 idi ben 20 gram alirim ev almak için rabbim nasıp etsin