Aybarsegebebek ShuraMeyra ilk üç ay geçrtikten sonra bebeğe geçsede bir sorun olmuyor dedi doktor da ondan dedim
ShuraMeyra Aybarsegebebek evet dogrudur ama gecirilen tarihten bir kac ay öncesindeki pozitiflik devam ediyor yani gecirilip biten birsey degil yinede siz bilirsiniz ne yapacagınızı saglıklı dogan bebek oranı cok fazla
Ballilokumannesi Aybarsegebebek Amin Allah razı olsun sizde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız İnşaAllah korkmayın pozitif düşünün hamileliğinizi kendinize zehir etmeyin
Zera Aybarsegebebek Merhaba, ben de 10 haftalik hamileyim bugun IgG 53 ciktigini ogrendim ve cok endiselendim. Doktorumla da henuz gorusemedim sizin son durumunuz nedir?
Aybarsegebebek Zera benim igg negatif igm pozitif. Yani şuan geçirdiğimi söylüyor sizinki farklı sanırım anlamadım neden igm yok
Karmom Zera önemli olan igm değeridir igg geçmiş hastalığı gösterir doktorunuz igm veya avidite testi isteyecektir
Zera Aybarsegebebek Doktorum antibody testi yaptiklarini ve onun negatif olduğunu yani gecmiste gecirdigimi soyledi. Yurtdışındayim ben burada farklı sanirim.