Ben geçirdim karında bebeğin etkilendiği belli olmuyor bana amniyosentez yapılmasıda teklif edildi oda tehlikeli birşey ben zaten birşey olsada aldırmayacağım için yaptırmadım çok şükür bebeğimde sağlıklı 13 aylık bir sıkıntımız yok doğduğundada testler yapıldı birşey çıkmadı