elifhumaa vlla bende hiç bi korunma yöntemine güvenmiyorum eşime de güvenmiyorum her an herşey olabilir 😂doğumdan 2 ay sonra carezettaya başladım çok kanama oldu durmadı doktorum yasmini kullan dedi bende başladım 1 kutu bitti adet oldum şimdi 2inci kutuyu kullanıyorum bebeğimde emiyor yani sıkıntı yok 😊