Haticeyns Bende gittim kardiyolojiye sonuçlarım temiz çıktı,6 aya yakın fizik tedaviye gittim ağrılarım azaldı baya ama stres yapınca soğukta ve duş alıp çıkınca daha da arttı fizik tedaviyi de bıraktım.Tekrar başlamam lazım çünkü ağrılar yine beni korkutmaya başladı 😔