Merhaba hanımlar uzun zamandır giriş yapmıyordum 2 bucuk yaş annesiyim diyet adlı başlığı görünce girdim belki fikir olur sizede ben online diyete başladım emziren anneler içinde kilo almak isteyen vermek isteyen varsa öneririm Diyetisyen adı yasak olabilir belki 3 /6 aylık programlar cüzi miktarda rakamlara ben 13 kg verdim 2 ay sonra tekrar başladım faydasını gördüm hedefim bir 10 kg daha 94 ten düştüm doğum sonrası çok aldım verdim ama bu kalıcı oldu yeme düzeni ve diyet piskolojisi içinde olmuyorsunuz vede takiptesiniz süper bişey. Görünce yazmak istedim ama önce hazır hissetmek gerek