EypMom Benim oğlumda ds vardı doktors sordum eğer koluyls birlikte titremeye başlarsa kork dedi üşüyodur ani hareket yaparsınız korkar ondan yapıyodur bacağını korkma demişti bu aralar dikkat etmedim yaptığını
AselminosunAnnesi _mom20 öyle canım gerçekten ben paronayak olmuşm vallahi 😅😅 götürdn mü doktora ne söyledi
_mom20 AselminosunAnnesi eşim islerinden gidemedik yarın gidicez sarilikta var da en son geçen hafta değeri 9 düşmüştü onun için goturuccez
_mom20 AselminosunAnnesi öyle ya insan herşeyi kafasına takıyor etrafimdakiler söylüyordu da abartiyorsunuz diyordum öyleymiş gerçekten
AEgemm _mom20 benim bebeğim de sinirlendiği zaman ve ağlarken çok yapıyordu tuttuğum zaman duruyor ama doğduğunda daha fazlaydı şimdi azaldı yarın nöroloji doktoruna gideceğiz ben de sorcam kafama takılıyor
_mom20 AEgemm yaa kaç haftalıkken doğdu bide yarın gidince Dr ne dediğini bana da söyler msnz yarın bende gidicem ama ben çocuk dr gidicem
AEgemm _mom20 30 haftalık doğdu bizimkisi mecburen nöroloji doktoruna gideceğiz çocuk doktoruna sorduğumda önemli olmadığını söyledi yoğunbakımda da önemli değil demişlerdi. Yarın söyliyim size ne dediklerini☺️
AselminosunAnnesi AEgemm AEgemm benim de kuvezde 27 gün kaldı çok minik doqdu 1700 erken doqum oldu eşi kendini parçaladı nefessiz doqdu entube ettiler kirli kanı yuttu anne karnında qelismemisti benim hamileliğim çok zordu ya her bı doktor ayrı bı sorun soyluyodu çok şükür ki Rabbime Sapa sağlam doqdu hiç bişey de Yok ah ah neler atlatmadk ki Rabb’im evlatlarımızı bizlere bagslasn acısni göstermesn minik mucizelermz onlar bizim 🥰
AEgemm AselminosunAnnesi ben de hamileliğimde ameliyat oldum. Doğum yaptığım gün kanamam geldi spinal yaptıkar tutmadı entübe edip genele çevirdiler Allahtan bebek sağlıklı doğdu. 1200 grama kadar düştük. Hayatımda çocuğunun aldığı 10 grama sevineceksin deseler inanmazdım seviniliyormuş. Biz de rop muayenesini bitirdik de krdiyoloji ve nöroloji kontrollerimiz var onlar da bitince rahatlayacağız. Sizden de Mr falan istemişler miydi
AEgemm _mom20 denizliye doktor için çok gitmişliğim vardır ☺️ ben doktora sordum şimdilik bir sıkıntı yok dedi ama erken doğduğu için testler istedi siz de sordunuz mu