_mom20 benim kızımda bir aylık oldu uykuya geçişte ve uyurken el kol ayak titremesi oluyordu doktora götürdüm hemen daha küçüktü öyle olduğu zaman elinle titreyen yeri tuttuğunda duruyorsa sıkıntı yok refleks dedi durmazsa nörolojiye yönlendiririz nöbettir dedi çok şükür duruyor öyle olduğu zaman sizinki de reflekstir olduğu zaman elinizi koyun durup durmadığına bakın