PamukPrensesannesii Denizpasam Ben Marbel bugün bozdum ya😅 7 gündür tavan gidiyordu bu işte bir terslik var dedim 😅 Tavan bozunca kardan zarar ediyoruz ya ben o yüzden bozmasıni beklemiyorum. YTD 😅 Küçük yatırımcıyim ben. Tabiri caizse çorbacı 🤣
Denizpasam PamukPrensesannesii :) peki tüm çıkan halka arzlara giriyor musunuz? Çok zevkliymiş ama takip etmesi falan sevdim ben çok bi getirisi yok ama belki birikirse o zaman daha iyi olabilir
nino33 PamukPrensesannesii garanti hesabım var ama nasıl olacak anlamadim.hisse senedi hesabımı açmam lazim