Kutaynannesi prospektüsde günde 4 kez 10 damla yazıyordu biz öyle devam ettik ilk gittiğim dr 6 saatte bir normal böyle devam edin dedi. İkinci gittiğim dr ise 15 damlaya çıkabilirsiniz dedi ama 15 damla vermedim ben 10 damla gayet iyi geliyor benimde bebeğim 42 günlük rahatlıkla 10 damla kullanabilirsiniz ben sonuna geliyorum sapsimlexi biraz pahalı diye bırakmayı düşünüyorum ondan biogaia aldırdım onun haricinde memnunum yani ondan