ayan95 aynen hiç unutmam ilk başlarda ıkınmaları vardı bebeğimin başlayalım dedi doktor ama biogaia gaz damlasından ziyade probiyotik damla bildiğim kadarıyla, başladıktan sonra çocuğum damlayı verince kıvranmaya sancı çekmeye başladı bi kaç gün takip ettim gerçekten ondan olduğuna kanaat geçirince bıraktım