anne232 ekranin hiçbir cocuga faydası yok. Her cocuk illaki zarar görüyor. Bazısı gece uyurken korkar, bazısı konuşmaz, bazısı otizm taklidi yapar, bazısı okul hayatinda sıkıntı çeker, bazısı sosyal iliskilerinde. Yani bi yerden bisey yakaliyor. Simdi fark edilmese bile ilerde acısı çıkıyor. Doktora da gitmissiniz madem. Dediklerini yapın. Ekran maruziyeti maalesef.