anne232 Ben yaşamadım çünkü 23 aydır sıfır ekran. Ama size çok yakın komşumun kızını anlatayım, anlatacaklarımda abartma veya üzerine ekleme yok emin olabilirsiniz. 39 aylık doğduğundan beri ekranla , yemek ekranla yiyor, arka planda tv hep açık annesi dizi bağımlısı adeta. Tek bir anlamlı kelimesi yok mami dışında , sadece değişik sesler çıkarıyor , göz teması yok , ismine bazen bakar , asla yerinde duramaz hep koltuk tepelerinde , oyuncaklarla oynamaz , işaret etmez istediği şeyi, ağlayarak kendini ifade eder . Yemek düzeni yoktur , iştahlı değil . Ben ailesini uyardım , hatta İsademden randevu aldım ama uzmanın ne söylediğini bana anlatmadılar ama sorun olduğu aşikar . Akranlarına yetişmesi için çok çaba gerekir . O yüzden 3 yaşa kadar en azından sıfır olsun ekran. Oğlum doğduğunda o 16 aylıktı o aylarda bile belliydi hareketlerinden zaten onu gördüm dedim asla ekran vermeyeceğim ondan çok etkilendim . Ki zaten zararlarıda bilimsel olarak kanıtlanmış durumda.