Benim de bebeğim bir aylık hala silikon uçla emziriyprum bana da herkes laf söylüyor çok kafama takıyorum ama önemli olan onun beslenmesi diye düşünüyorum. Her seferinde silikon uç çok zor oluyor ama napayım en azından emiyor. Bir kaç defa uçsuz teklif ediyorum ama ağlıyor ve tutmak istemiyor göğüs ucum olmasına rağmen böyle alıştı çünkü göğsüm çok yara olmuştu başka türlü emziremedim ve uçla emiyor şuan sadece. İnşallah bırakır bıraksın istiyorum benimde psikolojim bozuldu bu konuda kafama çok takıyorum