bssrrr bebeğim de başta tutamamıştı göğsümü. Tam 4 ay silikonla emdi başka türlü ağlıyordu istemiyordu asla. Biraz büyüdükçe ara ara silikonsuz teklif ettim. Bir gün silikonsuz emmeye başladı. Çenesi ve damakları güçlendi diye düşünüyorum. Şuan silikonsuz emiyor 8 aylık olduk. Yani elbet bir gün bırakıyorlar, önemli olan bebeğinizin doyması ve sütün devamlılığı bence. Hep sağıp biberondan verseydim büyük ihtimal bir süre sonra sütüm azalırdı. Benim için de sağım durumu eziyete dönerdi. O dönemde kendimi kötü hissediyordum silikonla emdiği için çünkü çevreden silikonla mı emiyor neden onunla emiyor vs söylemler oluyordu. Fakat iyi ki bir şekilde bebeğimin karnını doyurmaya çalışmışım önemli olan onun doyması. Zamanla göğüs ucu da çıkıyor emzirdikçe , canınızı sıkmayın.