mrsfly
Tövbe yarabbım anacıgının kucagına alısmayacakta ne yapacak çocuk. Süt daha ya. Napacagız kucagımıza almadan mı sevecegız. Saçma sapan işler. Çocuk güvendigi insanı ister. 48 günlük bebek öyle kös kös yatakta mı yatar. Annesini ister boş boş konuşuyorlar işte. Benım kaynanamda öyle. E alıstırdın tabı yemekte yapamazsın deyip duruyor. Çok önemli sanki yemek. 3 aylıktan sonra istemeyecek bu kadar. Ne alıp veremedikleri var sabilerle anlamadım. Slingi bağlayıp yapıyorum yemeklerimi, evimi birlikte süpürüyoruz bu seferde ağır oluyor e alıştırdın tabi diyor. Sanki ağırlığı kaynanam taşıyor. En sonunda sanane be kadın diyecegım 🙈