Ahahaha canım evet acı gerçek biz kendimiz alistiriyoruz ama bence böylesi güzel çocuk annesine güveniyor sakinlesiyor kendi kendine sakinlesecek kadar büyük değiller evet yorucu ama duygusal ve gelişimsel baktığımızda olması gereken ve doğru olan bu kimseye aldırma büyüdükçe oyunlardan anladikca istesen de kucağında kalmayacak