azra1616 -ikizlerim- canim çok geçmiş olsun sakin olun daha kötü şeyler de olabilir di şükür kendiniz bunla sakinlestirin kolay değil ama inanın ki biz sadece elciyiz Rabbım onları koruyor bnm kızım merdivenlerden düştü demem o ki yavrum bile kaybedebilirdim çok şükür Allah beterinden sakınsın
-ikizlerim- azra1616 rabbim size bağışlamış çok şükür 🤲 evlat çok başka bana olsunda onlr iyi olsun diyor insan. Tabi kendimi suclamadimda değil ben bakamadım ben engelleyemedim diye ama dediğiniz gibi herşey bizim için bizde aciz kuluz sonuçta inşallah bizde sorunsuz atlatırız 🤲
-ikizlerim- Gmzcbt21 içime su serptiniz rabbimde size ferahlik versin yazdıklarınızı gozyaslari içinde okudum inşallah uyansinlarda iyi olsunlarda dagitsinlar her yeri 🤲🤗
hayalperest2310 -ikizlerim- öncelikle çok geçmiş olsun benim de üç gün önce kızım Yürütecten düşmüştü kafayı yedim hemen acile koştum bacağında kolunda morluk kafasında şişlik olmasına rağmen doktor radyasyona sokamam deyip tomografi çektirmedi hareketlerini kontrol et diyerek eve gönderdi çok şükür iyi inşallah sizde de birşey olmaz içinizi ferah tutun sadece ilk 24 saat iyi izlemleyin
-ikizlerim- hayalperest2310 cevap veridginiz için çok teşekkür ederim inşallah bizde sorunsuz atlatırız 🤲
Newmother07 -ikizlerim- 5 aylık oğlumu kaynanam sagolsun bakıyorum ayağına telefonla konuşurken koltuktan düşürdü (Bulaşık yıkıyordum görmedim ben linçlemeyin sen nerdeydin diyerekten) Şişlik vardı kafasının sağında doktor çok küçük diye tomografi istemedi baktı gülüyor oynuyor gözlem altında tutalım gece 2 saat arayla uyandırdım bilinci yerinde mi diye kontrol ettim kulaklarından burnundan kan gelme ya da bariz bi şekilde kusması olursa getir direk dediler. Şükür ki birşey olmadı o günden beri tek bırakmıyorum bulaşık yıkarken falan onlardayken eşime rica ediyorum kucağında gezdirmesi için daha sonra ben alıyorum size de geçmiş olsun umarım birşey olmaz miniğe 🩵
-ikizlerim- Newmother07 lincleyecek bir şey yok aslında hepimiz insanız ve aciziz kaza ve kader Rabbimden bazen elimiz üstünde bile olsa olacağın önüne gecemiyoruz sizede çok geçmiş olsun umarım bizde sorunsuz atlatırız cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 🤲
pinkooo_02 -ikizlerim- korkmayın canım 2 saat olmuş çok şükür bir farklılık görmemişsin ve uyutmussun Allah’ın izniyle hicbirsey olmaz hala şişlik varsa ara ara buz koy 24 saat gözün sürekli üstünde olsun kusma gözlerde kayma vs olursa tekrar götürürsun inşallah hicbirseycik olmayacak ah biz anneler o korku o endişe seni çok iyj anlıyorum içini ferah tut
-ikizlerim- pinkooo_02 Allah razı olsun güzel yorumunuz için sıkı takibe aldım suanlik herşey normal çok şükür ama annelik iç güdüsü işte içim içimi yiyor 😔
pinkooo_02 -ikizlerim- öyle canım benim oğlumda 2 yaşında 4 defa düştü ama çok korktum kötü vurdu kafasını çarptı hep şükürler olsun birşey olmadı yaramazlık zamanları asla yerinde durmuyorlar sürekli dibindeyiz koruyoruz ama düşecekleri varsa düşüyorlar canım yeterki kötü dusmesinler geçmiş olsun Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🤲
cimcime1018 -ikizlerim- Çok geçmiş olsun. Umarım hiç biseycik olmaz 💗 Lütfen üzülmeyin onlar da sizi uzulurken görmesin
-ikizlerim- cimcime1018 Allah razı olsun inşallah bir şey olmz insan kendine engel olamıyor evlat söz konusu olunca 😔
Senbihterziyagilsinkendinegel -ikizlerim- geçmiş olsun. Fışkırarak kusma, bilinç kaybı, gözlerde kayma vs. olmadıysa korkmayın. Bişey olsa hemen belirti verirdi. 🙏 Allh korusun, size bağışlasın yavrunuzu 🤍
-ikizlerim- Hazall1 çok şükür hiç bir sorun olmadı düşündüğünüz ve sorduğunuz için çok teşekkür ederim 🥰🌸