Merhaba annelerim bugün oğlum (2) koltuğun üzerinde kutunun içinde otururken (13.00 civarı) ikizi kutuyu çekip onu düşürdü çok ağladı her yerini kontrol ettim kafasında 3 tane çok büyük olmayan şişlik ve çizgi şeklinde hafif kahverengilik vardı ( düşmeden mi kaynakli onceden mi olmuş bilmiyorum) yerde LEGO parçası vardı tahminimce ona denk geldi 😭 15 dakika kadar buz koydum sonrasında hareketlerinde falan bir sıkıntı yoktu yine de için rahat etmedi acile götürdük doktor daha bakmadan tomografi istedi bizde bir bakmasını bundan önce de tomografi çektiğimiz soyledik suanlik gözlerinde falan sorun yok normal görünüyor sıkı takip edin o zaman herhangi bi bir farklı durumda getirirsiniz dedi. Eve geldik yemeklerini yedirdim ve uyuttum ( 2 saati biraz geçmişti)
Şuan uyuyor ama benim içim içimi yiyor hala ellerim ayaklarım tutmuyor ağlayıp duruyorum başında bekliyorum ne olur yaşayanlar tecrübelerini aktarabilir mi ? Bir de Allah rızası için dua eder misiniz oğluma hiç bir şey olmasın 🤲😔😭