ayseee_ kız ben şu anlık tek çocuk kafasındayım gurbetteyim ve bebeğim 7 aylık olana kadar neler çektim. İkinci çocuk bende düşünmüyorum bende kazaya kurban olmaktan ödüm kopuyo bir de sezeryan oldum en az 2 sene beklemek gerek yani Allahım olmayanlara versin valla