Bizde 3 aylıkken yaptırdık sadece işlem sırasında biraz ağladı oda korktuğu için bide anestezi etkisi geçtiği anda ağlamıştı…
Sonrasında batikon kantaron yağı bide bi jel gibi bişey vermişti doktor onu kullanmıştık… bide ilk 2 gün ağrı kesici verdik belirli aralıkla çok şükür sıkıntısız geçti hemende iyileşti