Küçükken yaptıralım diş çıkarma dönemine girmeden dedik pazartesi günü ameliyat oldu aşırı derecede ağlama krizleri yaşandı o gün hiç durmadan bağırdı Salı günü bi nebze daha iyiydi gündüz pek ağlamadı ama akşam yine ağlamalar oldu doktorumuz krem felan vermedi sadece sprey verdi antiseptik 1 aya dikişleri kendiliğinden düşer dedi ama uygulayabileceğimiz başka yöntem var mı çabuk iyileşmesi için pet bardağı kesip koydum yapışmasın bez diye pipi kenarında hafif beyazlık var iyileşme süreci mi yoksa iltihap mı kabuklanma olur mu