Candy_88 inşallah canım benim 🙏🏻🌸 valla ben de alerji diyebilir miyiz bilmiyorum. Ben ilaç kullanır kullanmaz geçti kızarıklık, kakasında kan olmadı hiç, pamukcukta olmadı, pisikte dediğim gibi olmadı hafif pembelesiyor o kadar süt ürünlerini keseli 1 haftayı geçti ama her şey aynı sadece kremden sonra kızarıklık kalmadı ve olmadı bir daha 🤷🏻♀️