Aryamlinamom zeyinci merhaba nasıl damla acaba adı ne doktora soracağım maalesef devletteki doktorlar yoğunluktan pek ilgilenemiyor
Selin54 stellamm merhaba, benim ilk doktorumda kalsiyum sandoz demişti ama alerji doktoruna geçince onunda içinde laktoz var yaptığın diyetin bi anlamı kalmaz demişti osteocare isimli ilaçla değiştirmişti huzursuzluğunuz falan devam ediyorsa aklınızda bulunsun😊
stellamm Selin54 ya öylemi bana ilacı veren alerji uzmanı da laktoz olduğunu bilmiyordum çok teşekkür ederim ya dr bunu bi sorayım
Mdorukkk miniminia bunun için osteocare kullandım doktorun söylemedi mi? Ayrıca sütsüz yumurtasız pasta kek tarifleri var yardımcı olabilirimz. Bolsu bol moral gerektiren durum
miniminia Mdorukkk çok teşekkür ederim canım, doktor benim için herhangi bir şey söylemedi. 2 hafta boyunca tüketme dedi, 1 ay sonra kontrole gel dedi 🤔 sanırım yeniden eski haline dönüp dönmediğine bakacak
miniminia busssssra kızarıklık, hırıltı, gaz, birde emerken vs. yüzünü kazımaya çalışıyordu sağ sol yapıp kafasını ama beni doktora götüren şey kızarıklık oldu diğerleri normalde de olabilecek şeyler
geldefor Benimde bebeğimin yüzünde kızarıklar çıktı ve gaz problemi de var bir doktora gittim bana bebek sivilcesine daha çok benzediğini söyledi yine de süt ve süt ürünlerini bi keselim dedi olasılık olunca bir doktorla kalmayıp başka bir doktora daha sordum kilo kaybının olmadığını ve süt alarji olmadığını egzama olduğunu söyledi ve bir krem birde zatiden verdi ben 4 gündür sür ve süt ürünü tüketmiyorum krem ve damlayı kullanıyorum yüzü büyük oranda düzeldi kremle damlayı kestikten sonra süt alerji olup olmadığını süt ürünü deneyip öğrenecem. Çok zor doktorlar da güven vermiyor biri öyle dio biri böyle dio
blogbyirosh geldefor kesinlikle bende o durumdayım ne yapsam bilemiyorum bebeğimin yüzü boynu vs göğsüne doğru egzama kızarık halde ayrıca mukus gaz gbi belli sorunlarda var.. Kızarıklıklar nasıl geçecek sizin ne durumda şuan?
geldefor blogbyirosh ben kremi ve damlayı çok düzenli kullandım bu süre de hiç süt ve süt ürünü tüketmedim. Şuan tamamen düzeldi hiç bişey kalmadı yüzünde. Gaz problemide düzeldi gibi kendi kendine çıkartabiliyor. Yarın bir kaşık yoğurt yicem bi tepki görmezsem Salı günü iki kaşık yicem bu şekilde yoğurtu açmış olacağım eğer gaz ve kızarıklık oluşursa süt alerjisi olduğunu anlamış olacağım doktor böyle söyledi. Deneyerek gideceksin dedi neye tepki veriyor onu anlamış oluruz dedi günlükte yazmam gerekiyor ne yediğimi. Bu iş biraz annelere kalıyor besin denemekten korkuyorum yüzü bu derece düzelmişken tekrar aynısı olmasından da korkuyorum açıkçası ama hayatımızdan süt ve süt ürünlerini çıkarmak çok zor
Zeynephanzade miniminia ben mama da kullanıyorum diyet de yapıyorum ama Aryamlinamom benim kızım da mama yi icmiyordi biberonla bende şırınga ile iciriyorum öyle içiyor
miniminia Candy_88 egzama ve alerji bir çıktı bizde. Şöyle ki kesin süt alerjisi var diyemiyoruz, test yaptırmadı deneyerek bulmak istedi
blogbyirosh geldefor yüzü be kadar sürede düzeldi acaba bizmde dzelio gbi oluo bakıyorum tekrar cıkıo gaz ve ağlama krizleri de ayrı..
geldefor blogbyirosh kremleri düzenli kullandım ve süt ürünü tüketmedim 4 günde düzeldi tamamen bugün süt ürünü deniyeceğiz