Hayalet_99 umosko 8 aydan sonra ayirirsin yada bir yaşından sonra benim bide beş aylık bebeğim var diğeri 17 aylık ben de yaza ayiricam
Tekbenimsucumguzelolmakdemi umosko çocuk oldu diye yatakmı ayrılır yaa. Ben hiç öyle bişey gerek duymadım. Eğer rahatsız olucaksa kocam ozaman çocuk istemeyecek
umosko Tekbenimsucumguzelolmakdemi çocuk oldu diye değil hanımefendi hem cocugun hem benim hem eşimin konforu için aslında eşim rahatsız öksürüyor bundan çocuk korkuyor gece uyanıyor bende dolasıyıla uyanmış oluyorum cocuk uyanınca eşimde zaten işte yoruluyor çocuk uyanınca bu sefer de o uyanıyor yani çocuk isterken birlikte karar veriyoruz oda tek istemedi sonuçta bu yüzden hepimizin konforunu düşünüyoruz
AEgemm umosko oğlum 3.5 aylık biz doğduğundan beri hep birlikte yatıyoruz ayrı yattığımız nadirdir o da eşim horluyor emmeye kalktığında tam uyanık olursa korkuyor bebek o yüzden 😁 şöyle düşünün siz de çalışıyor olsaydınız yine mi ayrı yatacaktınız
umosko AEgemm çalışıyor olsam belki yatmazdım ama sonuç olarak çalışmıyorum ve eşim iş yerinde benim evde olduğundan daha çok yoruluyor bu yüzden onada yazık cocuguma da diye düşünüp ayrı yattım şuan da da çıkar yol aradığım için bu postu açtım
Hayalet_99 prensesin_annesii tamam tek yapmadık çocukları ama eş hem evde sabaha kadar çocuk bakicak hem işte çalışıp gelip yorulucak buda bana saçma geliyor yani evet yardım eder bakar ama fazlasının da olması gereksiz herkesin bı görevi var fazla aşılmamasi lazım hasta olur vs gece yardım eder benim eşim de ama işi ağır bide gece yormak bana göre değil bu konuda herkesin konumu farkli olduğu için herkesin düşüncesi de değişiklik gösteriyor
umosko Hayalet_99 katılıyorum benim eşimde işte çok yoruluyor hemde sabah 6 bucukta kalkıp işe gidiyor yani bende kıyamıyorum ona tabiki ilgileniyor işten gelince felan ama gece uykusuz bırakmak başka bir olay ki bu zamanlar gececek bu cocuk büyüyecek elbet aynı odada yatmaya başlayacağız ama şuan ki durum böyle
Azra41 umosko Hiç oda ayırma vs olmadı hatta ben salonda yatarız demiştim eşim olmaz öyle demişti. 1 yaşında kızım hala aynı yatarız :)
Hayalet_99 umosko doğru söylüyorsun elbet büyüyecekler geçici süreçler bunlar karşımızda ki kişiye tek yapamdim hadi gel sende bak gece uyuma bakacaksın babasın mecbursun filan gibi şeyleri ben saygısızlık olarak görüyorum anneyiz tabi ki daha fazla fedakarlık yapacağız yeri gelince zaten baba en güzel şekil de ilgileniyor erkeğin doğası gereği de tabi ki çocuklara bizim kadar sabırlı olmuyorlar büyüyene kadar böyle yani
Tekbenimsucumguzelolmakdemi umosko öyleyse eğer sizde kendimizce haklısınız ama yinede ayrı yatmamsk lazım keşke başka bi çözüm yolu bulsanız
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala umosko eşim doğumdan sonra yatak ayırdı, ben deli yatıyorum dikişlerine zarar verebilrm, korkuyorum dedi. Odadan odaya mesaj atıp ağlamıştım beni sevmiosun beni bırakıcksn diye
AEgemm umosko bebeğiniz gece çok uyanır mı ya da uyandığında ağlıyor ve tekrar uykuya geçme süresi uzun mu oluyor. Yargılamak için yazmadım yanlış anlamayın
Elifaydn defnezumram benimde 3 buçuk yaşında ve 45 günlük bir kızım var . Büyük kızımda aşırı bir kıskançlık yaşadık öyle ki kızımın gözlerine kan oturdu ilk haftalar psikolojisi bozuldu. Bebek beşiğini bizim yatağımızın yanında görünce bu Sefer uykusu da bozuldu geceleri ağlayarak uyanıyordu eşimle kızım başka odada bebekle ben başka odada yatar olduk . Dediğiniz gibi soğuma oluyor bende unuttum bunları önceliğimiz artık çocuklar olunca hiç kendimiz aklımıza gelmiyor 😥
defnezumram Elifaydn valla ben bugün en sonunda patladım önce bana baba moduna girdim hiç bişey görüyorum bişeyi umursamıyorum cinsinden konuştu bende yağdırdım sonra uzun uzun mesajlar yazdı özür diledi içinde kötülük yada soğuma olduğunu sanmıyordum zaten oda kendini açıkladı en azından beni ihmal ettiğini fark etti
Ess92 umosko ilk uyuduğunda beşiğine koyuyoruz uyanınca eşim getiriyor yanımıza uyandıkça emzirip yatırıyorum. Doğduğundan beri hastalık hariç 1-2 kere dışında ayrı yatmadık hiç
ayda17 umosko en başından beri yatağımızı ayırmadık. Ben uyanıyorsam o da uyansın banane🤓 ayrıca uzmanların önerisi ilk 1 yıl aynı odada ayrı yataklarda uyumanız gerektiği bebeklerle. 1 yıldan sonra eğer ikinizinde hazır olduğunu hissederseniz ayırabilirsiniz diye konuşmuştuk biz de doktorumuzla.
mmmhs Bence beşiği yanınıza alıp eşinizle yatın. Herşeyi geçtim deprem olma olasılığında bile yanyana olmak daha mantıklı ben bu korkuyla bile oğlum 2 yaşında aynı odada yatıyoruz hepimiz. Bizlerde küçükken böyle büyüdük hiçte bı zararı olmadı
selimhankerem umosko bu ikinci çocuğum eşimle asla odaları ayırmadık hiçbir zaman gidin de demedi hatta ben bi kere ilk oğlumda teklif ettim kabul etmedi sizsiz uyuyamıyorum dedi o gün bugündür yan yanayız ikinci çocuğumuz oldu şuan dörtledik. Mesela şuan eşim gece çalışıyor sabaha kadar uyanık sabah 8 de geliyor gündüzü yine bizle geçiriyor akşam uyuyabilecek ama asla bunun şikayetini yapmadaiı şükür. Ve bence odaları ayırmayın
umosko Hayalet_99 aynen öyle ben aramıza biraz daha iyileştirmek için çare aradım ama mesela dün kızımı uyuttum biraz gidip eşimle yattım vakit geçirdim kamerayıda açtım uyanırsa duyayım diye sonra kızımın yanına geldim böyle çözüm buldum böyle yapacagım en azından 1 2 yıl sabrederiz sonra zaten oya ayırırız diye düşünüyorum
ilkaay0 umosko bebişin beşiğini yatak odasına alın 💖 siz eşinizle birlikte uyuyun bebekte yanınızda beşikle uyusun
Hayalet_99 umosko valla ben de öyle yapıyorum biraz uyuyup agladiklari zaman geciyorum zaten eşim benle uyumuş oluyor o uyuduktan sorna gidiyorum fark etmiyor gitigimi de sabah yine gidiyrouz zaten yanına coculalra