clsknu safiyew öyle tabi insanlar bir nevi rahatlığı seçiyor ama ben böyle olacağını bilseydim o silikonu takmazdım .
Akcaderya _mom20 arada karbonatlı suyla kaynattim ve ben 4 ayın içinde 3 kere silikon değiştirdim tek bir silikon kullanmayin
safiyew _mom20 evet boyları var bizim doğumdan sonra almayınca memeyi eşim eczaneye gitti almak için iki numara almış sonra ben yvaş yavaş memeyi tutturmak için bi küçüğünü aldım ne yazık ki onu tutmadı çünkü büyüğe alışmış sonra zaten memeye alıştırmıştım
beyoglu67 safiyew yeterki emsin diye 19 ay kullandım silikon ucu Bi kere alisinca bıraktirmaya cok uğraştım ama ise yaramadı
Furni98 Ballikizim99 her kullanim sonraasi yikayip kaynamış suda bekletiyorum 6 aydir, bir şey olmadi☺️
_mom20 safiyew e bebeğe gideyim de alayım o zaman benim 2 numara oluyor herhalde baya bebegimin ağzını dolduruyor