Benimde ilk bebeğim 1 ay kullandım hiç sevmiyordum ama göğüs ucum yoktu mecburen taktık sonra 1 hafta baya zorlandık emmek istemiyordu silikonsuz ucunu kestim falan bıraksın diye emmiyorfı geri takıyordum sonra kararlı oldum ağlasa da cabalıycam diye sürekli kaynatmaktan bıkmıştım bende 1 ayda bıktım çünkü 3 saate bir 2 saate bir emiyordu sonra gayret ettim göğüs ucuma birini emzirirken çiçek mesajı yaptım ucu çıksın diye kurtulduk şimdi kızım 7 buçuk aylık oldu bile biraz zorluyor ama gayret edin bıkmadan deneyin çok aç değilken silikonsuz emzirmeye çalışın tam memeyi kavrasın.çok acıkınca yapmayın meme reddi çok uzun sürebiliyor ama pes etmeyin deneyin bebekler ucu olmayan memeyi bile emiyor sadece kolaylarına geliyor silikon ve alıştıkları için