Bebeeeeeeek benimki bugün geldi ben denedim ama öyle aman aman değil ya, ben hafif ıslak yaptım ondan mı yoksa saçlarım kısa ve kalın telli ondan mı bilemedim aslında üstleri düzleşti ama uçlarını hiç sevmedim böyle sanki dışa fön çekilmiş gibi oldu yani düzleştirici etkisi vermiyo fön etkisi veriyo birazcık pratik yapmam lazım ve birde kuru kullanmayı deniycem