Bebeeeeeeek normalde benim saçlarım düz. Açıkken ve yeni tesettüre girdiğimde ıslak bıraktığımda çok kabarırdı. Sonra yaptırdım keratini duştan çıkıp sadece fön ile kurutuyordum inanılmaz yumuşak ve inanılmaz düz oluyordu. Ama her saç yapısı, tipi ayrı olduğu için tutup tutmayacağı konusunda bir iddiada bulunamam. Siz isterseniz bi güzellik salonlarını vs araştırın çok düzleşmesede kabarmaz buna eminim. Ve 3 aydan fazla gidiyordu.