Bernaebu benim yaramaz da oyle.uyaninca hic yatmaz sonra.brende sesi gelince dik atilarim apar topar mamasin hazilarim uykulu halde yediririm sirf oyanmasin diye.oylece yatar.gece 1 defa 2 defa boyle ama daha çok gece beslemiuorum doktorumuz beslenme olmasads olur dedi