NurrC aynen canim aynen.napasonki meçbursun oyak kalmaya.sana muhtac.baska hic kimsenin umurunda değil.hemde bebeyin daha anlayamiyor herseyi anlasaydi keske seisini tanisaydi senin sakinleserdi aglamazdi dimi?😥zaman geldikde senin sesini bula bilecek o zamn sakinlesecek inanki geçicek canim inanki biraz toparlansin duzelicek hepsi allahtan umudunu sabrini kayb etme.guzelce ye iç sutunu artir bebeyine odaklan