CatBoy kb.de eşimin cebine bu tür birşey koymuştu.Camii hocasına götürdüm o da okuyamamiştı.Eve götürüp lavaboda yakmamı ve üstüne su akitmamı söylemişti(eşimin ailesinden uzak durmamı,mesafe koymamı da söylemişti).Hocanın dediğini yaptım.Sonrasında eşimin ailesiyle uzun süre görüşmedim.Çok huzurlu zamanlardı, barışınca her şey eskiye döndü gibi oldu yani.İyi niyetle yazılmış olduğunu düşünmüyorum (öyle olsaydı bu konuda kardeşimize de bilgi verilirdi) Tabi bunlar benim kendi fikrim.