canparelerim incidenizzz Allahım yaa😅😂🤣🤣🤣 ben niye öyle düşünemedim ya da yanlış anlamaya mı çok müsait anlamadım🙈😅 masum düşünmeye çalıştım “bir benek sıktım” mı yazıyor acaba diye düşündüm ama ne alaka ne mana yani anlamsız dedim😁 gece gece kafaya taktım valla görünce, teşekkür ederim aydınlattığınız için🤭🌸
incidenizzz canparelerim rica ederim canım bnmde öyle bir anım var kullanıcı adı yumurtalıktakilimon du çok uzun zman çözememiştim
Zeyan canparelerim “Yumurtalıktaki limon” 😂 Ya bazen benim de çok hoşuma gidiyor buradaki kullanıcı isimleri. Bazıları gerçekten çok yaratıcı 🥰
Senanury birbeneksiktim ben iyilik olsun diye Arapça anlıyorlar ya ondan sordum büyü dedi ondan yakın dedi kötülük olsun diye söylemedim ki onların dediğini ilettim
Senanury biyiksiz_yorumcu büyü dedi ya ondan yakın dedi ama ben iyilik olsun diye sordum Arapça ana dilleri ya anlamı biliyorlar diye dediklerini ilettim kötü anlamasa yazmadım valla
canparelerim birbeneksiktim ya valla sorun bende mi anlamadım🙈 o kadar okudum düşündüm bi türlü anlam veremedim😅 sağolsun arkadaş aydınlattı da anladım sonunda😂 ama biri açıklamasa asla anlamayacaktım sanırım artık düşünür dururdum🤭😂
Tombikdonerartikcokpahali CatBoy hiç kötü birşey hissetmedim okudken genelde içim bir hoş olur. Okumaya devam bile edemem.
canparelerim Zeyan 🤣🤣😂 Allah razı olsun ya valla bunuda anlamamıştım😅 sanırım sorun bende, birleşik yazılan kelimeleri pek anlamıyorum, ayıramıyor muyum artık anlamadım gitti ama çözemediğim kesin😅😁🤭
CatBoy Kardeşimin çocuğu olmuyordu senelerdir bu da sanırım korunma maksatlı çocuğu olsun diye yapılmış birşey öyle düşünüyoruz. Ne yapmak lazım acaba bu sayfaları saklayalım mı? Ne şekilde muhafaza etmek veya yok etmek gerekir ?
avokadosever CatBoy benim bildiğim kadarıyla en doğrusu suya atmak akarsu vs varsa oraya atın yoksa bi cami hocasına verin kötü bir şeye benzemiyor.