Bebitonunannitosu valla ben ilk dogumumdan önce de sonra da adet olmadıktan sonra anlamazdim adet olduğumu taki oğlumu doğurana kadar oğlumu doğurdum 2 ay sonra adet olmaya başladım ama her ay 1 hafta öncesinde yüzümde sivilceler çıkıyo göğüslerimde ağrı ve hassasiyet oluyo bel ve kasıklarımda bazen aşırı bazen normal derecede ağrı oluyo. Benim tam tersi oldu anlayacağın he bide doğru düzgün adette olamiyorim ben kaç defa doktora gittim doğru düzgün kanamam olmuyo 4-6 gün arası boyunca 1 tane bile ped dolmuyo diye ona yapabileceğimiz bişey yok deyip sadece adet ağrılarım için ağrı kesici verip gönderdiler beni