Kızlar doğumdan önce adetleri çok sancılı geçip de doğumdan sonra sancısı biten var mı aranızda ? Böyle söylenir ya hani doğum yaptıktan sonra azalır sancı derler. Benim de adetlerim çok sancılı geçerdi doğumdan sonra henüz olmadım merak ediyorum azalıp azalmıycağını. Gerçekten geçiyor mu yoksa sadece bir söylentiden ibaret mi ?