Bebetonunmotheri Kepekekmegi spiral takiliydi bende 9 ay sonra kaydi ve agridan diger tarafi tuttum geldim Spiral cok kötü ya 5 yildir yengemde var kadinda kist olusturdu 10 gündür mahvoldu
Kepekekmegi Bebetonunmotheri çevremde spiral kullananlar çok memnun ama regl zamanı takıldığı için çekiniyorum aslında bir de direkt kadın doğum bölümüne gidip spiral taktırmak istiyorum deyince takıyorlar mı yoksa gün atma durumu oluyor mu?
gevezecadi Doğrusu bende doğumdan sonra spiral taktırmıştım ancak 9 ay boyunca beni maffetti en son ateşli iltihap lanmama neden olunca doktor çıkaralım bundan olabilir dedi herkese spiral yaramıyor
Kepekekmegi gevezecadi tabi bi denemek lazım emziriyorum bu yüzden hap kullanamıyorum prezervatif de ne bileyim bir garip hissettiriyor spiral veya implant düşünüyorum
Kepekekmegi hnnl spiral düşündüm de aslında regl zamanı takıldığı için çekiniyorum biraz kan dehşet vahşet olayları yüzünden 😂😂 bir de kayma durumu var tabi
hnnl Kepekekmegi ben 3 normal dogum a rağmen korkardım cesaret edip taktırdım adetsiz açıyor şansıma 1 inci güne denk geldi takip ettireceğim artı prezervatif 😂kordonları başlatmak istedim adam imza vermiyor 😄🤷♀️
Bebetonunmotheri Kepekekmegi aile planlamsi takiyor Adetsen direk tskiyorlar degilsende test alliyorlar
Kepekekmegi hnnl daha dün doğumdan sonra ilk reglimi oldum inşallah gidip taktırabilirim kadın doğumdan randevu almak gerekiyor değil mi
hnnl Kepekekmegi evet hemen git adetin 3 uncu günü kolay oluyor implanta 3 yıl için bir ton para verme ben yaptıracaktım vazgeçtim 10 yıllık bakırlı taktırdım miss gibi tabi ek olarak prezervatif
Kepekekmegi hnnl hangi bölüme randevu alacağım yukarıda biri aile planlaması falan demiş ama anlamadım pek
hnnl Kepekekmegi toplum sağlığı da takıyor benim doktorum özelde 10 bin istedi bu bakırlı taktırdınız seye gitmedim burda devlet hastanesi kadım doğuma sıra aldım sonra kan tahsilli aldılar beta hcg kanda gebelik yoksa hemen takıyorlar 2 saniyede ama hemen gitmem lazım