Mutluumom Kepekekmegi acı olmuyor diyorlar ama çıkarma durumu sıkıntılı diyorlar iyice araştırıp yaptir canım
Taze_annecik Kepekekmegi 3 senede bir yeniletmek gerekiyor muş fiyat olarak da pahalı diye duymuştum. Ben de düşünüyorum.
Bebetonunmotheri Kepekekmegi anesteziyle yapiliyormus gözüm almiyor Yengem onu orada sürekli hissediyordum sanki kolumu kimildatmiyordu diyordu ama bilemem
Kepekekmegi Taze_annecik diğer yöntemler de hiç koruyucu gelmiyor gerçi buna da pek güvenemiyorum ama
Kepekekmegi Bebetonunmotheri öyle şeylerden pek huylanmam ama ne kadar yöntem varsa kullanmak istiyorum
Hanbike Bebetonunmotheri Uzman birinin takması lazım herhalde basit bir işlem değil gibi Eczanede satılıyor mu gerçekten ?
Kepekekmegi Hanbike eczaneden alıp hastanede takılıyor diye biliyorum ben de ama devlet takmıyor sanırım
Bebetonunmotheri Hanbike devlette doktor kendim takicam dedi Ama oglen arasina getirelimki anestezi felan uygulancak kolun uyusucak miz Eczaneden al gel takiyim dedi ama ben taktirmicam Eczanede 4000 ₺ istedi Devlet karsilamiyormus
Bebetonunmotheri Kepekekmegi spiral takiliydi bende 9 ay sonra kaydi ve agridan diger tarafi tuttum geldim Spiral cok kötü ya 5 yildir yengemde var kadinda kist olusturdu 10 gündür mahvoldu
hnnl En son 7 milyara takılacaktı bende 3 yıllığına gerek varmı yok dedim 10 yıllık bakırlı spiral taktırdım daha mantıklı geldi bana artı prezervatif 😃
Kepekekmegi hnnl spiral düşündüm de aslında regl zamanı takıldığı için çekiniyorum biraz kan dehşet vahşet olayları yüzünden 😂😂 bir de kayma durumu var tabi