Birberenannesi ben de benzryi durumdan muzdaribim, odamız 23-26 arası oluyor gece boyu, 0.3 tog kısa kollu uyku tulumu var, kısa kollu zıbın, üzerine normal penye ve alt takım giydirip, uyku tulumunu giydiriyorum ense kısmı çok terliyor, tulumumuz kısa kollu ve 0.3 tog olduğu için tek zıbınla da uyutmak içime sinmiyor