İyi akşamlar kızlar. Kızım 16 aylık. Geçen kış kızımı 1.5 tog uyku tulumuyla uyutuyodum altına da uzun kollu zıbın ve alt giydiriyodum gayet güzeldi. Şimdi evin derecesi aynı ve kızıma 1.6 tog tulum giydirdim 2 defa çok sıcakladı ateşi çıktı hatta. İçine de bişey giydirmediğim halde. Bu akşam da o tulumu giydirdim içine bişey de giydirmedim şimdi baktım sucuk gibi terlemiş. Neden böyle oluyor kızlar ya 22 dereceye düşüyor oda siz nasıl giydiriyorsunuz uyuturken.