Islaklık açısından ve çok memnun kaldığım molfix izotanik sulu(yeşil paket) var. e bebekte de set halinde var ben koliyle alıyorum 12li daha uyguna geliyor. İlk başta uni babyle başladık ama onun içi çok kuru kakayı tam temizlemiyor o yüzden bundan memnunum