Meri-Mel smee O dönemlerde pamuk kullansaniz aslında 7 aya kadar özellikle ben öyle yapmıştım hiç sorun yaşamadım ,e bebekte temizleme pamuklari satılıyor biraz pahalı oluyor ama çok sağlıklı
smee Meri-Mel evet pamuk kullanmak iyi ve sağlıklı ama çok pahalı oluyor 1 paket 2 günde bitiyor o daha zorluyor insanı
bananeabiya smee sleepy yenidoğan kullandım bebeğim 8 aylık olacak hala devam. Bi ara değiştireyim dedim pişik oldu tek pişik yapmayan bu oldu bize memnunum.
Emily37 smee kızım 1 yaşında sleepy ıslak mendili kullanıyorum.ben evdeyken her bez değişiminde yıkıyorum dışarıda kullanıyorum ıslak mendili
bananeabiya smee evet bak bi tanesi var mesela o köpük köpük hiç beğenmedim ama bu yenidoğan olanı harika onu tavsiye ederim.
Emily37 smee ben evdeysem hiç ıslak mendil kullanmıyorum hep yıkadım altını dışarıdaysam kullanıyorum ki eve gelince hemen yıkarım gene.ne oğlumda ne kızımda asla pişik yaşamadım