Benim oğlum 3 aylıktı yaptırdığımda sadece havayla temas yapıp şişmesini önlemeniz gerekiyor yani ödem yapmaması için , bardak falan koymadım ilk idrarını yapasıya kadar yapmamak için ağladı bayaa sonra bi gün sonra hiç bi şey hissetmedi tahminim çünkü yüzüstü döndüğünde ağlamadı hiç, kremleri bol bol sürerseniz işe yarar bence bardak koymadım hiç